Fredag.....

Hade fullt upp på jobbet idag med, men det var inte lika stressigt som igår.
Och idag slapp jag se "råttor"......för jag var inte och rökte på den anvisade platsen
på baksidan av verkstaden.
 
Efter jobbet var jag och Hasse in till stan, i Ludvika.
Vi var in på Synsam och hämtade ut mina terminalglasögon.
Sen var vi in på en bokhandel.
Där köpte jag mig en almanacka i fickformat och Hasse köpte sig en bok om ved.
 
Efter det så har vi bara varit hemma.
Både jag och Hasse har varit trötta och vi båda slumrade till på varsin soffa
på eftermiddagen.
 
Senare på eftermiddagen kom Nellie hit.
Hon ska sova över här.
Vi har hunnit att pyssla lite....med filttyg.
Till kvällsmat fick kidsen pizza.
Och nu sitter Nellie och spelar på en "surfplatta" som hon har med sig.
 
Senare ikväll ska Johanna åka hem till sin pappa och sova över där.
Vi andra ska ha "filmtajm" och titta på "Madagaskar 3" och äta lite snacks.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0