Finaste blombuketten.......

Då har jag och Johanna varit iväg till frissan.
Johanna fick ny färg i håret och blev toppad.....medans frissan klippte
bort en hel del barr på min frisyr.
Så nu känns det skönt igen.....i några veckor.
 
Strax före innan vi skulle till frissan ringde Molly och undrade om vi kunde
bjuda på kaffe....ja, till Lina då.
Men eftersom vi skulle iväg så kom vi överens om att vi skulle höra av oss
när vi var färdiga hos frissan och var på väg hem igen.
Och det gjorde vi.....och vi plockade upp Molly efter vägen.
Lina och Nellie kom strax efter på varsin cykel.
 
 
 
 
Den här fina blombuketten fick jag av Molly.
Åh, vad glad och överraskad jag blev!!!
Det är helt klart den finaste blombuketten som jag har fått i år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0