Halv dag........

Började dagen med att sova lääääänge.....ja, för länge.
Mer än halva dagen gick ju bort.
Jag gillar inte när det blir så.....allt blir så konstigt då.....när dagen
blir så mycket kortare.
Tur att det inte händer så ofta att jag sover läääänge.
 
På eftermiddagen åkte Hasse ut på en motorcykeltur.
Själv var jag bara hemma.
 
Tidigare ikväll har jag och Johanna varit hem till brorsan och dom på kaffe.
Det var riktigt skönt ute.
 
Senare kom Hasse dit på motorcykeln.
Nellie och Molly ville åka på motorcykeln, så Marko köra runt på dom.
Båda kidsen tyckte det var skoj och hade velat åkt ännu mer.
Lilla Molly riktigt njöt av åkturen.....hon sken som en sol.
 
Vi hade planerat lite smått på att åka till Storsand och ta oss ett kvällsdopp.
Så vi frågade Nellie och Molly om dom ville följa med.....och det ville dom.
 
När vi kom hem, för att hämta våra badkläder, så ville även Mattias
följa med oss och ta sig ett dopp.....för ovanlighetens skull.
Så då blev vi en för mycket i bilen, så jag stannade kvar här hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0