Igår......

Igår hade vi en varm dag.
Vi hade planerat lite löst att vi skulle åka ut med båten på eftermiddagen.
Men riktigt så blev det inte.
 
Jag var så trött och orkeslös så jag hade ingen större lust att åka iväg....även om
jag var lite sugen på att bada.
Så Hasse åkte själv ut en sväng.
 
Själv var jag hem till brorsan och dom.
Dom hade en väldigt tråkig. ledsam och jobbig dag igår.
Deras äldsta katt, Simba, dog igår.
 
 
 
Simba år 2009
 
 
 
Som sagt; det var väldigt varmt ute igår och även här inne.
Så mot kvällningen kände jag av värmen.....mådde lite dåligt.
Så klockan 20.30 åkte jag och Johanna till Storsand och tog oss ett kvällsdopp.
 
Det var jätte skönt i vattnet och sjön låg nästan helt stilla.
Vi hade turen med oss, vi fick vara för oss själva där vid badstranden.
Eller ja, det var två bilar där när vi kom, men dom åkte nästan på en gång.
 
Det var så rogivande att ligga där i badet och njuta av den sköna och härliga
sommarkvällen.
 
Ännu ett härligt minne att ta fram i höst- och vintermörkret!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh mammas misse <3<3<3

Svar: Ja, Simba var en speciell kisse.

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-07-14 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0