Ljuvligt och skönt kvällsdopp.........

Börjar bli lite tjatigt nu..... men det har varit ännu en het och kvav dag.
Och natten som var var en "helvetsnatt".
Drygt!
 
Jag har bara varit hemma och försökt stå ut med hettan.
Jag vågade inte åka ut med båten idag.....för åskrisken.
Men hittills så har vi klarat oss från åskan.
 
 
 
 
Pastasallad är så gott!
Jag gjorde rejält med pastasallad idag....så att vi även får äta av den imorgon till lunch.
Jag och Johanna hade tonfisk till våran sallad och Mattias hade strimlad skinka.
 
 
Här på kvällskvisten fick jag nog av att vara så varm, så jag ville åka och ta
mig ett kvällsdopp i Storsand.
Jag fick med mig Hasse, Mattias, Nellie och Molly.
 
Det var jätteskönt i vattnet.....varmast i sommar.....knappt så det svalkade.
Vi badade i ca 1,5 timme.....och vi har kunnat bada längre....för det var så ljuvligt.
Men klockan var 21.30 och det började bli mörkt ute.....och sen började det
bli lite sent för Nellie och Molly.
 
Det började även regna när vi badade.
Nellie och Molly tyckte det var häftigt och roligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jaana
jag håller med dig om värmen...gillar den inte alls!!!!!!!!! mår skit då.
vad mysigt det ser ut vid eran badplats :) och jag är fortfarande avundsjuk på er båt ;)
hoppas veckan blir lite svalare för oss.
mia

Svar: Hej Mia!

Åh, vad skönt att "höra" att de finns fler av oss...."värmehatare" ;)
Det är ju inte så värst populärt att klaga över värmen.....för det flesta gillar den.

Ja, Storsand är en mysig badplats. Långgrunt och sandbotten... och dåligt med strand att vara på.....så då brukar det inte vara så mycket folk där....som ju är bra.

Vi får hålla tummarna att det blir svalare nu.....så att man orkar göra mer än bara lida över värmen och för min egen del att jag får sova på nätterna.

Ha det så gott!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-07-29 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0