Nedräkningen har börjat......

Idag började sista arbetsveckan före semestern....för min del.
Skönt!
Det märks på jobbet att det är semestertider nu.
Det börjar bli glest med folk på jobbet.....och dom som är kvar börjar tackla av
och väntar bara på att deras semester ska börja.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar.
Dom behövde lite datasupport.
Nellie och Molly var också hos min föräldrar.....så det var full rulle där.
Ja, det var väl mest Molly som höll låda.....Nellie spelade mest på surfplattan.
Vi var där i någon timme och satt ute i det sköna vädret..... och blev underhållna
av Molly......med allt från cirkuskonster till krusbärspaj.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0