Peter Jezewski dök upp.......

Ja, så var tisdagens arbetspass gjord.
Tre arbetsdagar kvar, sen semeeeeester!
 
På eftermiddagen ringde Molly och ville komma hem till oss....och hon
ville även att jag skulle komma och hämta henne.
Sagt och gjort!
Men först fick Lina bjuda mig på en kopp kaffe, sen tog jag med mig Molly.
 
Jag och Molly var först förbi Konsum och köpte 2 liter jordgubbar, sen
åkte vi hem till oss.....och åt jordgubbar med vaniljglass.
 
Snart ska jag ner och titta på "Allsång på Skansen".
Idag gästas Skansen av YOHIO, Amanda Jenssen, Oskar Linnros, Lisa Nilsson,
Kjerstin Dellert och Peter Jezewski (sångaren i Boppers).
 
På tal om Peter Jezewski.....honom såg jag en gång när han för många
åren sen klampade rakt in i fikarummet på jobbet. Det var på den tiden när jag
jobbade här i Smedjebacken.
För att göra historian kort, så hade Peter åkt lite fel... han skulle till en annan
byggnad i närheten.
Men det var rätt så coolt att sitta och slurpa i sig eftermiddagskaffet i en
rätt så tom matsal (jag och två till) och helt plötsligt dyker det upp en kändis.
Det händer ju inte varje dag! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0