Finns i sjön....Grisen.....Vändtia........

Idag har vi haft en regnig dag.....och lite svalare ute.
Skönt tycker jag.
 
På jobbet hade jag fullt upp....som vanligt nuförtiden.
 
Eftersom jag är inne i en trötter-period igen, så somnade jag en
stund på eftermiddagen. Men inte är jag något piggare för det.....
 
Lite åskmuller har vi också haft här mot kvällningen.
Då passade jag och Mattias på att spela kort.
Det är roligt att spela kort....men ändå så blir det inte så mycket
kortspel nuförtiden....som förr.
 
Hasse är på verket och gör ett eftermiddagsskift.
Han är inne i sista rycket före semestern.
Jag tror han har två skift kvar att jobba innan han går på 6 veckors semester.
Själv har jag tre veckor kvar att jobba innan jag får gå på 4 veckors semester.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0