Jobb...soptipp....hälsat på.....handlat.....allsång....jordgubbar.....

Vaknade till en jävla huvudvärk, idag med, och till värkande, brännande axlar.
Imrose satt jag och dividerade med mig själv om jag skulle åka och jobba eller
om jag skulle bli hemma. Efter ca en ½ timmes dividerande bestämde jag
mig för att åka och jobba.
Och det gick väl bra....även om det var lite drygt....
 
 
 
 
Efter lunchen idag, som bestod av färsk potatis, köttbullar och gräddsås, så
åkte jag och Hasse till Humboberget (soptippen).
Vi var dit med trädgårdsavfall.
Hasse klilppte häckarna igår och sen tog han bort två rhododendro buskar....som
tyvärr inte såg så fina ut efter vintern.
 
 
 
 
Efter Humboberget åkte vi till Shell och köpte 4 st Cornetto strutar.
Sen åkte vi till mina föräldrar och bjöd dom på glass.
Vi pratade om allt och inget och sen blev det även kaffe där.....fast jag hoppade
över kaffet....jag var inte sugen på varm dryck i denna värmen som har varit idag.
 
När vi kom hem igen så dröjde det inte länge förrens Hasse försvann på sin motorcykel
mot Säterdalen med en kompis.
 
Mot kvällningen var jag och Johanna ner på Konsum och handlade.
Vi hann precis hem innan "Allsång på Skansen" började....som jag skulle titta på.
 
Nu sitter jag här framför datorn och njuter av lite vaniljglass och massor av färska jordgubbar.
Det är ju så sommrig och gott!
MUMS!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0