Kvällsmat på Honkong City........

Brorsan ringde och undrade om vi ville följa med dom och äta
kvällsmat på Honkong City.....och det ville vi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vissa av oss hade det lite svårt att välja mellan alla dessa goda maträtter
som fanns på menyn. Skulle man välja kinamat eller något annat?
 
Jag hade också svårt att bestämma mig.....för jag tycker om kinamat,
men jag tycker även om fisk.....som det fanns några alternativ av att välja mellan.
 
 
 
 
Medans vi väntade på att maten skulle bli färdig passade brorsan på att spela lite spel.
Och han hade turen med sig....för han vann nästan lika mycket pengar som
deras nota blev.
 
 
 
 
Jag valde panerad rödspätta med smögensås och stekt potatis.
Jösses, vilken portion jag fick!!!!
Jag orkade inte äta upp allt, så jag bad om en låda som jag kunde lägga
resten av maten och ta med mig hem.... och som jag kan äta till lunch imorgon....
och bli mätt och belåten på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var god mat vi åt och det var mycket mat......så alla blev proppmätta och nöjda.
 
Det var riktigt trevligt, roligt och mysigt och vara iväg med bror m. familj och
äta ute på resturang.....och unna sig lite lyx.
Så jag hoppas det blir fler gånger....inom en snar framtid.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0