Nu räcker det!!!........

Idag har kidsen i Smebackens kommun (de flesta) haft skolavslutning.
Tyvärr fick dom inget fint och bra väder......dom fick det kallt och regningt.....som
ju tyvärr är mer vanligt vid skolavslutningarna än vad det är med fint och somrigt väder.
 
Jag har varit och jobbat och när jag kom hem gick Hasse iväg och jobbade.
 
Som sagt, det har regnat och åskat idag.
 
Efter det att det slutade åska, vid första vändan, var jag och Johanna ner till brorsan och dom.
Vi skulle dit och höra hur Nellie hade haft det på skolavslutningen.
Sen var det meningen att vi skulle till Konsum och handla.
Men så blev det inte!
För helt plötsligt blev det mörkt på himlen, igen!
Så då ville jag åka hem, fort som ögat.
 
Medans det mullrade och hade sig så passade jag och kidsen på att spela kort.
 
Nu hoppas jag att det är slut på åskan för idag!!!!!
Ja, helst för hela det här året!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0