Puuuh....vi klarade oss......

Otroligt, men sant!
Jag hade en lugnare dag på jobbet idag....skönt!
Hmmm...måtte det bara inte vara "lugnet före stormen"?.....
 
Eftermiddagen har jag tillbringat hemma och på ett möte.
Klockan 16.30 satt jag med fötterna i ett fotbad.....och efter "badet" blev det en
timmes skön och avkopplande fotvård.
 
Hasse började sin semester idag.....jag hade räknat lite fel i ett tidigare inlägg.
Han "firar" in semestern genom att vara på nostalgiträffen i Säterdalen.
Ja, han "firar" genom att vara ute och glida på motorcykeln och träffa likasinnade.
 
Imorse såg himlen svart ut.....framför mig....när jag åkte till jobbet.
Jag såg även blixtar i den mörka delen av himlen.
Och mycket riktigt.....det har varit ett jävla åskväder med många blixtnedslag.....mot
Borlänge hållet.
Puuuuh....vi klarade oss precis....kändes det som.
TUR!!!!
 
Den här sommaren har börjat med många åskdagar.....tycker jag.
Hmmm....måtte det inte bli en "åsk-sommar" i år....."peppar, peppar ta i trä"!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jaana. tack för din kommentar :) den värmer!! Jag har läst hos många att dom haft mycket åskväder, men här har det inte varit just någon...som tur är. Det är kul att se alla före och efterbilder på kändisar. Dom flesta har förstört sig med lyft och annat tycker jag.
Ha en fin midsommar. /mia

Svar: Hej Mia!
Tack själv för att du är in här så ofta och lämnar kommentarer :) Dom är alltid lika roliga att läsa.

Ja, ni har haft tur ang. åskväder.

Ja, jag gillar också att se hur kändisar såg ut som yngre och hur dom ser ut idag.....och många, många har INTE åldrats med värdighet och naturligt.

Önskar dig/er en trevlig midsommar!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-06-18 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0