Räkmacka och "Campa i klaveret"........

På jobbet har vi ju försäljning av smörgåsar till frukost.
En gång i månaden hittar tjejerna i köket på en "månadsmacka" som kan köpas
till samma pris som de ordinarie mackorna.
 
 
 
 
Idag var det räkmacka som var månadens macka.
Anette och Katja gjorde ca 90 st räksmörgåsar idag....till frukosten kl. 09.00.
Det var bra gjort av dom!.....att hinna med att göra alla.
Så en stor eloge till tjejerna som fixade och ordnade så att vi andra fick en
smarrig frukost idag.
 
 
 
 
Så det här var min frukost på jobbet idag.
Inte alls dumt!
Mackorna var jättegoda!
 
 
Efter lunch somnade jag i soffan....igen.
Sen har jag varit iväg och varit privatchaffis åt Hasse, Lina och Molly.
Jag/vi har även hållt på att plocka och städa här hemma, men det går trögt......för det
är så himmelens varmt...både inne och ute.
Få se om jag har ork och lust att fortsätta med städningen sen senare ikväll....om det
har blivit svalare här inne?
 
Snart ska vi titta på "Campa i klaveret".
Farsen gick ju förra fredagen, och den MISSADE jag!
Gissa om jag har varit sur över det!?
Men nu ska vi titta på den via TV4play.....och på tv:n
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!

Trevlig Midsommar på er !

Ha det bra.

Svar: Hej Katja!
Trevlig Midsommar till er med!
Ha det gött!

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-06-21 @ 08:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0