Svenska "gubbar".......

Ännu en dag med enorm trötthet....suck.
 
På jobbet hade jag fullt upp, så arbetsdagen gick fort förbi.
 
Eftermiddagen tillbringade jag hemma i lugnan ro.
 
Tidig kväll var jag och Johanna iväg och storhandlade på Coop i Lyviksberget.
Usch och fy.....va tråkigt det är att handla.
 
I vanliga fall brukar vi av "tradition" vänta med att köpa och äta
svenska jordgubbar till midsommaraftonen.
Men så blev det ej i år.
För idag fanns det svenska jordgubbar att handla på Coop.... 2 liter för 60:-.
Så två förpackningar slank ner i våran kundvagn.
Det var Johanna som inte kunde motstå dom.
Jag har inte hunnit smaka på någon jordgubbe än..... men jag ska väl smaka på
en eller två senare ikväll..... och dom är säkert jättegoda.....för det brukar
svenska jordgubbar vara.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0