Vi lånade Nellie och Molly........

Idag hade jag det lyxigt när jag skulle till jobbet.
Jag hade min egna privatchaufför Hasse som körde mig till jobbet.....och som
även kom och hämtade mig när min arbetsdag var slut.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse kaffe- och sällskapssugna, så vi tänkte
hälsa på brorsan och dom. Men då var dom precis på väg och göra en massa ärenden.
Men efter deras ärenden kunde vi få kaffe.
 
Medans Marko och Lina var iväg och gjorde sina ärenden så lånade vi Nellie och Molly
och åkte till stan, Ludvika.
 
 
 
Första stoppet i Ludvika blev Hillängskiosken.
Där köpte vi oss varsin glass.
 
 
 
 
Nästa stopp blev vid Ludvika gammelgård, där vi åt upp våra glassar......
 
 
 
 
....... och där Nellie och Molly var och tittade på kaniner.......
 
 
 
 
........ och på gammelgården hann kidsen leka och stoja lite......besöka toaletten......
se två ungdomar som jobbade där och som var klädda i kläder från förr......så lilla
Molly tittade lite storögt på ungdomarna......och såg lite fundersam ut......men hon tyckte
att dom var fint klädda.
 
 
 
 
 
 
 
När vi var färdig och nöjda med gammelgården fortsatte vi våran färd till
nästa planerade stopp......
 
 
 
 
........ lekparken vid sporthallen och Mc Donalds.
Där blev det mycket lek och bus.
Och kidsen ville inte i första taget åka därifrån......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem igen fick vi vårat kaffe hos brorsan och dom.
Jag fick även denna Vanish påse, för att testa och bedöma den.
Lina är med i Buzzador.
Hmmmm.....jag ska nog också gå med i Buzzador och förhoppningsvis få
testa lite olika produkter......det kan ju vara skoj.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0