Älskar massage och "pill".........

I morse kände jag att det var nog dags att dra i "nödbromsen" igen.....det
har varit mycket nu med allt och inget....och inte är man riktigt kry heller....och
sen är det den här förbannande tröttheten man går med......
 
Men jag åkte och jobbade och planerade lite att jag skulle bli hemma
imorgon istället och resten av veckan.
Men nu vette sjutton.....för innan arbetsdagen var slut för min del så var
jag själv på kontoret......ja, där jag sitter.
Mina två närmaste kollegor är hemma....en är ledig hela veckan och den
andra gick hem idag pga sjukdom.
Så det blir nog att jobba imorgon istället....ja, om jag inte är helt slut.....
 
Efter jobbet idag sov jag till och från i någon timme.....
 
Klockan 16.30 hade jag i alla fall en tid för fotvård....som jag var iväg på.
Åh, det är ju så skönt och avslappnande!!!!
Men tyvärr går den där timmen alldeles för fort fram.....och den känns så kort.
Jag skulle lätt kunna ha en timme till som jag får massage och "pill" av fötterna.
Ja, alltså fotvård i två timmar i sträck!
I love it!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0