Blåbärsmuffinskaffe och "Det okända".......

Brrr....idag var det kallt på morgonen.
Dels var det ca -15 grader ute.....sen blåste det.....och sen var det en sån där
isande rå luft....brrrr.
 
På jobbet hade jag fullt upp......och stressigt.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse hem till brorsan med familj.
Där satte vi oss ute....mot deras soliga yttervägg....mot söder.....och drack
blåbärsmuffinskaffe (i smak) och njöt av solen.
Det var nästan lä där vi satt....men ibland kunde det fläkta till lite kyligt.
Men i det stora hela tyckte jag det var skönt där i solen.....lagomt varmt....
ja, ibland blev det till och med för varmt....korta stunder.
Vi satt där ute ett bra tag....
 
Sen har vi bara varit hemma.
 
Nu väntar jag på att "Det okända" ska börja, klockan 21.00 på "Sjuan".
Det är inget program jag annars tittar på, men idag är det lite "speciellt".
 
 
 
 
Nämligen det här!
När "Det okända" var till Ludvika, och till loppiset som ligger alldeles brevid mitt jobb,
och filmade i september förra året.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0