"Entertaiment" och teaterapa.........

Min arbetsdag började inte så bra idag......chefen kom....direkt på morgonen....
med en viss information....gällande lönerna...... som kommer att ge mig onödigt med merjobb.
Så jag blev inte så glad.....
 
Arbetsdagen fortsatte dåligt.....för det var en hel del oförutsedda händelser
som tog min tid.....mycket stim och rörig miljö......så jag hann inte göra så mycket av mitt jobb.
Så nu känner jag mig smått stressad inför morgondagen.....då jag kommer
att ha huuuur mycket som helst att göra.
 
Nellie och Molly åkte hem för ett litet tag sen.
Vi har varit barnvakter åt dom i ca två timmar.
Jösses, vad jag och Johanna har fått skratta åt "tokiga" Molly.....som var
i sitt esse idag.....hon är en riktig "entertaiment".....och teaterapa.
Vi skrattade så tårarna sprutade på oss.....och träningsvärk i magen fick vi.
 
Snart ska jag och Johanna åka till akvarellkursen och måla/kladda.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jaana. Vilken tur att du fick skratta efter den jobbdagen ;) Jag brukar säga och fråga min familj varje dag om dom fått skratt. Det är medecin!
/mia

Svar: Hej Mia!
Ja, det var gott att få skratta och jag blev på mycket bättre humör efter det.
Så visst, skratt är en bra medicin :)
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-03-21 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0