"Må bättre".........

Ja, det blev som jag hade befarat mig igår......att jag skulle
ha för mycket att göra på jobbet.
Och även denna dag "stal" andra händelser min tid, så jag hann
inte med det jag hade hoppats på......
 
Idag hade Mattias en tid inbokad på gymmet "Må Bättre" här i byn.
Mattias vill börja träna där och det tycker jag är bra.
Idag var det mer en infoträff om hur det fungerar och vad som finns på gymmet.
Jag var ju tvungen att vara med på grund av att Mattias är under 18 år......och
godkänna att han få gå på gymmet.
Imorgon ska Mattias även träffa någon (obligatoriskt när man är under 18 år)
som ska visa hur maskinerna fungerar och som ska lägga upp ett träningsprogram
åt Mattias......och efter Mattias önskemål.
 
När vi kom hem från gymmet hade Johanna gjort mat som stog och väntade på oss.
Vilket lyx och gott var det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0