Någons födelsedag......

Jahapp.....här har det gått i ett sen Molly väckte mig imorse.
Tur att både Johanna och Mattias....för ovanlighetens skull.....också vaknade
tidigt idag.....för då kunde dom sysselsätta lilla Molly.....så att jag fick
röja och diska i köket.
 
När jag röjt och diskat färdigt blev det en ritstund.....med Molly och Johanna.
 
Efter ritstunden var det dags för mig att börja tänka på lunchen.....som blev
lite sen idag. Idag blev det spagetti och köttfärssås.
 
Medans jag höll på att kocka, kom Marko och Lina för att hämta hem Molly.
Dom fick komma in ett tag och vänta på att lunchen skulle bli klar och att
Molly skulle äta innan hon skulle hem.
 
Molly ville ej hem, så hon blev lite sur på sina föräldrar....som "tvingade"
henne att följa med hem, =)
 
Hasse kom hem strax efter det att Marko och Lina hade kommit.
Han har varit iväg och jobbat ett förmiddagsskift.
 
Senare, här på eftermiddagen, ska vi upp till mina föräldar och fika.
Min pappa fyller år idag och min mamma fyller år nästa vecka.
Dom har sagt ifrån allt firande, sen några år tillbaka, men man kan ju
fika och umgås ändå......som vanligt.....fast att det råkar vara någons födelsedag.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0