Planerat dagen med vissa störningar.......

Startade morgonen med att fylla i tvättmaskinen med tvätt.....och tanken
är att tvättmaskinen ska få jobba hårt idag.
 
Jag har även tittat lite på starten av Vasaloppet.....och jag kommer nog att
titta till tv:n lite då och då....mellan mina olika planerade sysslor.
 
Sen blir det ju herrarnas 5-milen idag, klockan 12.30.
Den ska jag titta på och jag hoppas på att jag lyckas hålla mig vaken under hela loppet.
 
Just nu är det bara jag och Mattias som är hemma.
Hasse jobbar sen kl. 05.00 imorse.....och kommer hem efter att ha jobbat
sina 12 timmar.
 
Johanna är i Ludvika.
Hon och hennes kompisar skulle ha en "tjejkväll" igår kväll....med matlagning.....spa....
film....och bara umgås. Sen skulle alla sova över hos av tjejerna.
 
Närmast på min agenda är att jag ska duscha och fixa iordning mig.
Sen är tanken att jag ska börja fixa med dagens lunch.....som blir ett långkok....
nämligen kalops.....och till det blir det kokt potatis.
 
Nog har jag att göra....och jag har även planer på att göra det.....men, men.....
planer är planer och dom kan lätt ändras av olika anledningar.
Till exempel, dagens skidåkningar ställer till det lite för mina planer.....min trötthet
och förkylning stör mina planer....osv....osv.
 
Ja, ja....det visar sig.....dagen har ju nyss börjat och jag har mååånga timmar
kvar att verkställa mina planer.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0