Skönt med fredag.....

På jobbet hade jag fullt upp.....och mer där till....puuuuh.
Så när arbetsdagen var slut för min del, så kändes det så skööööönt att
veta att nu får man vara ledig i två dagar.
 
På eftermiddagen var jag iväg på ett möte.....som var både bra och givande.
 
Senare på eftermiddagen....mer mot kvällningen....kom fasters söti-pöti, Molly,
hit för att sova över här.
Eftersom Johanna är hemma, så sysselsätter hon Molly....eller ja, det är väl
mer att Molly vill vara med Johanna hela tiden.
 
Jag och Hasse har varit iväg och handlat på Lyviksberget.
Och medans vi var iväg hade Johanna och Molly städat lite.....ja, Johanna hade
dammsugit och Molly hade dammat lite här och där.
Duktiga tjejer!
 
Mattias är också hemma.....han har en kompis här....och dom sitter vid varsin
dator inne i hans rum.
 
Snart ska vi ha lite fredagsmys....med snacks och film.
Molly hade med sig två filmer, så antagligen blir det en av dom som vi ska titta på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0