Söndag......

Igår kväll deltog vi "Earth Hour" genom att släcka ner alla lampor här hemma,
 strax efter kl. 20.00 och fram till ca 21.30, och sen sitta och titta på "AFV" i skenet av
stearin- och värmeljus.....och äta lite TV-snacks.
Det var mysigt!
 
Själv hade jag ingen tanke på "Earth Hour", men det var Johanna som
ville att vi skulle delta i det.
 
Idag är jag extra trött och seg (mer än "vanligt"), jag har sovit dåligt i natt.
Så få se vad jag orkar göra av denna dag????
 
Närmast på schemat är att jag ska ta mig in i duschen....och göra mina
morgonrutiner.....som jag har skjutit upp pga tröttheten.
 
Sen kan det tänkas bli att titta på skidåkningen på tv:n......om jag inte somnar (stor risk).
 
Sen är väl tanken att jag ska göra ett besök hemma hos mina föräldrar idag.....
 
Ja, lite planer har jag.....men om det blir så som jag har planerat....ja, det visar sig.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0