Synd om Cologna.........

Vi har nyss ätit.....en sen lunch.
Mmm....det var så gott med kalops...kokt potatis och lingogelé!
 
Jaha, hur har det gått för mig med mina planer då?
Jodå, det har gått som planerat......jag har varvat matlagning, tvätt och
skidåkning.....så ett tag blev det väldigt rörigt och stressigt att hinna med allt...
som hopade ihop sig och skulle fixas samtidigt.
 
Nu har jag tagit en lite vilopaus.....så här efter maten.
Sen ska jag ner i köket och röja upp där.....och diska.
 
Johan Olsson vann ju 5-milen....och det var duktigt gjort av honom.
MEN.....om inte Dario Cologna hade vurpat så tror jag att han hade vunnit istället.
Så jag tycker faktiskt lite synd om Cologna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0