Tråkig och jobbig väntan........

Usch, idag var det jobbigt att kliva upp när väckarklockan ringde.
Men det var bara att bita ihop och kliva upp ur sängen och börja med
morgonrutinerna......och till sist åka mot jobbet.
 
Idag hade jag en läkartid kl. 10.30, men jag kom inte in förrens kl. 11.30.
Det är ju så tråkigt och jobbigt att sitta i ett väntrum och vänta och vänta.....
Och inte blir väntan bättre av att väntrummet (som idag) är proppfull med
andra väntande.....och alla är knäpptysta....och ingen vet riktigt vart dom
ska fästa blicken....för vart än man än försöker vrida och vända huvudet åt för håll,
så sitter det någon där och man vill ju inte "stirra" på någon.
Så idag, i mitt fall, har jag stirrat på en och samma tavla.....så jag kan måla
av den exakt från minnet....med varje penseldrag där det ska vara.....
 
Eftermiddagen var jag hemma och gjorde inget speciellt....var för trött för att
orka göra något överhuvudtaget.
 
På kvällskvisten var jag och Hasse förbi hemma hos Anette och Henke.
Där blev det kaffe och en massa prat.
Det var trevligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0