Trött och slö lördag.......

Jag och Nellie vaknade tidigt imorse.
Vi började dagen med att rita teckningar......och äta frukost.
 
Efter lunch satte vi oss vid tv-sofforna och tittade på VM i skidåkning,
det var damerna som åkte 30 km.
Men jag lyckades inte hålla mig vaken hela loppet.....utan jag somnade
och sov i någon timme.
 
Idag är jag trött och frusen.
Trots att jag har kläder på mig....och dubbelt upptill.....ja, t-shirt och munkjacka....
så fryser jag.....och det hör inte till det vanliga.
Men visst, jag är ju fortfarande lite krasslig....och så även Hasse.
 
På eftermiddagen när brorsan och Molly kom för att hämta hem Nellie, så
passade vi på att ta en snabb fika.
 
Resten av denna dag kommer att fortsätta i samma trötta och slöa sätt
som dagen även började med......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0