Typiskt!........

Sitter här vid datorn och tar mig en liten siesta efter maten.
 
Idag har jag också ont i ryggen :(
Så jag är väl inte så alert....men på förmiddagen har jag diskat och grejat i köket.
Sen gjorde jag lunchen.....som idag blev lapskojs....på hemgjord mos
och två burkar "Salta biten".
Gott!
 
Anette ringde tidigare och undrade om hon och Henke kunde kika upp till oss.
Visst, sa jag....men Hasse är inte hemma.....han jobbar.
Så då blev det inget besök idag.....tyvärr.
Nu är det andra gången, på kort tid, som Anette och Henke har tänkt komma
förbi här hemma när Hasse jobbar.....typiskt!
Men vi kom överens om att vi skulle försöka träffas på söndag istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0