Fasters familj bättre än Yohio.......

Skönt med fredag!
I helgen ska jag försöka vila och vila.....och inte stressa med något.
Få se om man lyckas bli lite piggare av det?
Jag förstår inte denna trötthet jag går med.....ja, om det inte trots allt
beror på snarkisen?
Vänder det inte om någn vecka så lär jag väl ta kontakt med sömnlabb
och få en tid för undersökning av snarkisen eller nåt sånt.....
 
På eftermiddagen fick vi hem en nattgäst.
Det är fasters söti-pöti Nellie som ville sova över här inatt.
Brorsan och Molly skulle till Kupolen och titta på Yohio vid 17.30-tiden och
dit ville inte Nellie....utan hon ville hellre komma hit och sova över.
Så då fick det bli så!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0