"¤#!¤%"#"!/¤%&"##!¤/#!"¤%"¤ hästar!!!!!......

Imorse när jag höll på att göra iordning burret.....som för övrigt är för långt nu....
och som det är svårt att göra en frisyr av......så tänkte jag att vad skönt att
det är idag som jag och Johanna ska till frissan och bli klippta.
 
Mmmm.....det var imorse det!
För nu sitter jag här och tänker på att om det ändå kunde vara måndag imorgon.
För det är nämligen då vi ska till frissan.
 
Frissan min ringde för en timme sen och avbokade våran tid idag och flyttade
den till på måndag.
Åååh, tyyypiskt!
 
Frissan var nämligen tvungen att ta reda på sina hästar som hade rymt och
laga staketet som orsakade rymningen.
#¤!"/¤%"#!!/&#!¤#¤//¤!% hästar!
Har dom inte kunnat rymt imorgon istället!
 
Idag hade jag det stressigt på jobbet.....inget ovanligt nuförtiden.....
 
Efter jobbet var jag hem en vända sen var det dags att gå på ett
utvecklingssamtal med Mattias.
 
Efter det samtalet var jag till Apoteket och Ica......och på båda ställen var
det fullt med folk och långa köer...... så handlingen tog mer än dubbelt så lång
tid än vad det annars brukar göra.....på en vanlig torsdag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0