Hockey och ESC.........

Ännu en innedag för min del....är såååå jävla trött!!!!
Usch, fy och blääää för denna hemska trötthet.....det är så jobbigt, tråkigt
och frustrerande när man är så här trött och matt....jag orkar
ta mej fan inte göra något eller ens tänka klart....... jag vill bara få vara i lugn och ro....
och vila och sova.
Inte ens det fina och varma vädret idag har lyckats ge mig liiiiite energi och ork.....
 
Jag har tittat på hockeymatchen mellan Sverige - Finland .....fasti  andra perioden slumrade jag
till hela tiden....så där hängde jag inte riktigt med i matchen.
Hasse "missade" matchen....han var ute och åkte motorcykel istället.
 
Ikväll ska jag titta på Eurovision Song Contest.....och jag hoppas jag lyckas
hålla mig vaken under hela programmet.
Jag har inte hört de andra bidragen, så vem som ligger bra till för att vinna allt....
ja, det har jag ingen aning om.
Men enligt median så är de danska bidraget en av favoriterna.....
 
Få se om jag får sitta alldeles ensam i kväll och glo på ESC?
Ja, Mattias har väl aldrig varit intresserad av att se det....så honom räknar jag inte med.
Om Johanna hade varit hemma ikväll så hade hon ockuperat en av tv-sofforna och tittat
på spektaklet tillsammans med mig.
Men nu ska hon iväg på filmkväll med kompisar.
Hasse då?
Njaaeee...med honom vet man aldrig.....han är varken intresserad eller ointresserad
av ESC.....så att säga.
Så det är omständigheterna som avgör om han tittar på det eller inte.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Jaana,
jag tittar festivalen med dig.
Det är spännande vem ska vin det.

Kram Sabine

Svar: Hej Sabine!
Ja, det var spännande att se vem som skulle vinna :)
Nu blev det ju Danmark och hon var ju även favorittippad.

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-05-18 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0