Inte nå intresserad.....än......

Jahapp.....idag blev det en trötterdag.
Jag har mest vilat och tagit det lugnt....just för att jag är så trött!
Det gäller att jag samla krafter och lite energi.....så att jag piggnar till lite igen
och kan och orkar ta mig till jobbet.....bland annat.
 
I veckan fick jag en kallelse till Avesta sömnlabb, för kontroll av "snarkisen".
Så det känns bra att den blir ordentligt uppkollad.....så att man vet
om den är en liten bov i min enorma trötthet eller inte?
 
Meningen var att Hasse och Mattias skulle åka till Borlänge idag och
handla vårkläder och skor till Mattias.
Men så blev det inte.....eftersom Mattias inte ville det.
Och det är ju inte ovanligt.....tyvärr.
Man brukar få "tvinga"  honom när det gäller att handla kläder och skor.
Just nu är han inte nå intresserad av kläder......han är inte så noga....än.
 
Hasse har jobbat förmiddag idag.
Han har inte varit ledig idag, trots att det är en "röd dag" idag.
 
Tidigare här på eftermiddagen tog Hasse ut motorcykeln och åkte iväg på en tur.
Han är fortfarande ute och jag hoppas att han klarar sig ifrån regn.
Inte för att det regnar just nu, men det ser lite grått och "regnsjukt" ut....emellanåt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0