Miljöombyte.......

När solen kom fram på sena eftermiddagen kände jag att jag nog ville
få lite miljöombyte....inte bara vara hemma och vila/sova....även om det
var det jag egentligen kände för.
 
 
 
 
Miljöombytet skedde vid Säters camping.
 
 
 
 
 
 
 
Vi "slog två flugor i en smäll".....ja, vi hade med oss en byrå som Anette och Henke
skulle ha i förtältet.....så då passade vi på att ta med den.....eller om det var att jag
passade på att göra ett lite miljöbyte samtidigt som vi lämnade av byrån?.....
 
Jonas och Katja var också på campingen, med sin husvagn....och dom var grannar
med Anette och Henke. Så det blev att vi fruntimmer satt mest inne i förtältet och
sörplade i oss kaffe och "skvallrade"....och gubbarna satt ute och "skvallrade".
Det var trevligt!
 
När vi åkte hem stannade vi till vid campingens lilla butik och handlade.
Jag och Johanna premiärade, för i år, med en varsin bägare med kulglass.
Mmmm...det var gott!
 
Nu ska jag och Johanna.....och kanske Hasse?..... ha filmtajm.
Det blir någon film på tv:n och till det har vi lite snacks.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0