Nu börjar pinan........

Imorse när jag åkte till jobbet var det +13 grader, fuktigt och kvavt.
Kändes som om det skulle bli åska, men det har vi klarat oss ifrån...än så länge i alla fall.
 
Puuuh....idag har det varit varmt....för varmt för min egen del.
Så nu börjas det.....denna pina som nästan tar kål på en.....både
inne som ute.... puuuh.
 
På eftermiddagen gjorde jag "misstaget" att frågade Lina om hon ville bjuda mig
och Hasse på kaffe på deras bakgård.
Puuuh....där var det för varmt nu!!!!
Olidligt!
T o m dom andra tyckte det stekte på för mycket när solen var framme helt.
Så efter den kaffestunden mådde jag än sämre än tidigare..... pga värmen.
 
Så resten av den här dagen har jag försökt hålla mig inomhus och svalkat ner mig...
så gott det har gått.
 
Sena eftermiddagen....ja, mer mot kvällningen fick vi besök av Nellie och Molly.
Så både papper och tuschpennor åkte fram....igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Jo, vi var några som diskuterade sol och värme idag, och ALLA utom jag jag njöt av solen och värmen. Visst, det här är min favoritårstid när allt grönskar och blommar och man kan börja gå ute i T-shirt, men när den första riktiga heta värmen kommer så är det hemskt, innan kroppen vänjer sig något vid den. Det är också väldigt starkt ljus ute. Solbrillor och keps på!:-)

Svar: Hej Karina!Skönt att höra att det inte är bara jag som klagar och gnäller över värmen :)
Ja, jag vet ju att det är fler som lider, men det alltid skönt att höra att det finns fler av oss....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-05-20 @ 22:41:29
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0