Skönt ute på altanen.......

Jösses, vad varmt det var igår....både ute och här inne.
Och det märks idag, ute i naturen, att det var lite av "värmebölja" igår.
På en dag så har det slagit ut mycket grönt på buskar och träd.
Helt otroligt vad fort det kan gå!
 
Själv höll jag mig inne igår och bara vilade.....och vilade.
 
Idag har jag också bara varit hemma....och tagit det lugnt.
Idag har jag faktiskt gjort lite annat än bara vilat och sovit.
I förmiddags orkade jag röja lite i köket.
Här på eftermiddagen har jag och Johanna setat ute på altanen i några timmar.
Jag har målat akvarell och Johanna har tecknat.
Men nu börjar jag känna mig trött och skulle vilja vila/sova, men jag ska försöka
hålla ut tills ikväll och lägga mig tidigt istället.
 
Just nu är Mattias nere på Konsum och handlar ingredienser till
kvällsmaten....som han ska göra iordning.
Han ska göra tacos.
Gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0