Tatuering......vitsippor.....Molly.....

Idag på jobbet var det fullt upp....rörigt....livat.....stimmigt....mycket
"bubblande grytor" som riskerar att explodera....... mycket oklika funderingar och frågor,
men inga bra svar......osv....osv.
Med andra ord så var det en rätt så jobbig dag idag......tycker jag.
 
Idag fick jag även se en lite "annorlunda" och speciellt tatuering.....som en av
mina arbetskamrater har........och piercing......
 
 
 
 
Vad tycks????
 
Han kommer nog att få många blickar efter/på sig och en och annan kommentar
i sommar.....om han väljer att blotta sin tatuering offentligt?.....
 
 
 
 
På dan kom Helena förbi här och vi satt och tjålade länge och väl.
Trevligt!
 
På eftermiddagen tog jag och Johanna en varsin elcykel och trampade iväg på en mindre
cykeltur.....med kamerorna med oss.....ifall något motiv skulle dyka upp efter vägen.....
 
 
 
 
På cykelturen stannade vi till en snabbis hos brorsan och dom......innan vi sen
trampade hemåt.
 
Läget just: Jag njuter av min tillfälliga ensamhet här hemma.
Hasse är på verket och gör ett eftermiddagsskift.
Johanna är iväg och umgås med kompisar.
Mattias är ute med kompisar........och cyklar och cyklar....på en av elcyklarna.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0