En regnig lördag........

Som sagt; idag har jag varit lite piggare igen.
Jag har donat och grejat i köket.....med lite av varje.
Men jag tog nog i lite för mycket, för jag blev lite yrslig och kallsvettig.....ja, energilös.
 
Men när jag hade ätit lunch så kände jag mig bättre igen.
Idag provade jag på, för första gången, att äta hemlagad mos och stekt köttfärs.
Det gick bra....och det kändes bra.
Annars har jag bara ätit ungstekt regnbåge och kokt potatis till lunch....sen jag kom
hem från Uppsala.
 
Idag på eftermiddagen var mina föräldrar förbi här en sväng.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
 
Ja, och sen har jag bara varit hemma.... och tittat på tv med Hasse.....fram tills
för ett tag sen..... då jag satte mig här vid datorn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0