Enkelt och gott......

Idag på eftermiddagen åkte Johanna tillbaka till Borlänge.
Snälla morfar skjutsade henne......eftersom jag är osäker om jag klarar av att
köra så långt.....och Hasse jobbade eftermiddag.
 
Tidigare ikväll var jag och Mattias ner på Konsum och handlade.
 
 
 
 
Jag handlade bland annat ingredienser till "hälsokakorna".
 
 
 
 
Och när vi kom hem från affären rörde jag ihop en smet.
 
 
 
 
Av smeten blir det två plåtar med "hälsokakor".
Man ska bre ut smeten så tunt som möjligt.....och det var inte så lätt.
 
 
 
 
Färdiga!
Hasse har smaskat och ätit av "hälsokakorna".....själv väntar jag tills imorgon med att
äta/smaka av kakorna.....som ett mellanmål.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0