För mycket igår???........

Idag har jag bara varit hemma....och varit trött.
 
Inatt sov jag lite dåligt.....jag hade ont i ryggen, axlarna och i höfterna.
Min kropp är inte van att röra sig så mycket som den fick göra igår.
 
Jag har inte bara vilat idag....och slumrat till i soffan.
På förmiddagen planterade jag färdigt de ogjorda blommorna (sen i lördags) och sen
placerade jag ut dom i olika fönster.
 
Efter omplanteringen fick jag dammsuga köksgolvet, för den var jordig.
Tanken var att jag skulle även ha skurat golvet....men så långt räckte inte min energi idag.
 
Ja, ja....förhoppningvis blir det "nya tag" imorgon.....nu när jag har vilat idag.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0