Frusen........

Jaha, vad har jag gjort idag då??
 
Jaaa-a.....inte så värst mycket.
Det har blivit en del tv-tittandet......en del surfande här vid datorn.
Men på eftermiddagen var jag hem till mina föräldrar i några timmar.
Det var liiiite jobbigt och kämpigt att sätta sig i bilen och sen kliva ur den.....det
stramade och gjorde ont i magen.
 
Hemma hos mina föräldrar träffade jag även på Molly som var där på besök.
 
Jag hade även en sån tur att jag fick min kvällsmat hos morsan och farsan.
Jag åt fisksoppa och det var MUMS!
 
När jag kom hem från mina föräldrar tänkte jag passa på att ta min promenad, men så blev det inte.
Dels tyckte jag det yrslade till lite när jag gick och sen var jag frusen.....och
frusen har jag varit hela dagen.
Men nu har jag tänkt igen.....att jag ska gå ut och ta mig min promenad efter detta inlägg....
och hoppas att det känns okej.
 
Sen kryper jag nog ner i soffan....ja, så gott det går.....och tittar på något program
eller film som går på tv:n.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0