Jag fryser........

Idag på eftermiddagen hade jag tid hos Lotta.
Där fick jag mig en timmes skön och avslappnande fotvård.

Efter fotvården var jag förbi hemma hos Helena och Lars.
Där fick jag kaffe och jag fick även smaka på nybakade "hälsokakor".
"Kakorna" är jättegoda!!! Och nyttiga!!!!
Jag fick receptet av Helena, så jag ska prova att baka "kakorna" någon gång.....
när jag har piggnat på mig lite mer......eller ja, när jag inte har ont i magen längre.
 
Just nu regnar det.....så få se om jag ska gå ut i regnet för att ta mig min kvällspromenad???
Jag har varit frusen av mig hela dagen idag (ovanligt för att var mig)......så just nu lockar
inte promenaden så mycket.....nä, då lockar tv-soffan och en filt/sjal mera......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0