Självlysande.......

Jag har bara varit hemma idag.
 
På eftermiddagen åkte Johanna tillbaka till Borlänge.
Hon fick skjuts av en kompis idag.
 
Mot kvällningen kom Katja förbi här.
Hon skulle hämta mitt läkarintyg och lämna det på jobbet.
Men hon hann dricka kaffe och prata en stund.
 
Medans Katja var kvar kom Helena och hälsade på.
 
 
 
Jag fick den här fräna och coola blomman av Helena....en självlysande blomma.
Häftigt!
 
 
 
 
Den lyser fint i mörkret, men tyvärr lyckades jag inte fånga det på bild.....
bättre än så här.
 
När Helena skulle gå hem, följde jag med henne en bit på vägen.
Det var skönt ute.
Tyvärr så yrslade det till lite när jag gick (samma igår).....så det känns lite obehagligt
att vara ute och gå.
Men förhoppningsvis försvinner yrslet snart......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0