Stockholm istället......

Sen Johanna började skolan i Borlänge så har hon kommit hem över helgerna.
Men idag kom hon inte hem.... och det känns lite konstigt och ovant.
Johanna valde att tillbringa helgen i Stockholm istället hos några vänner.
Och det gör hon rätt i, tycker jag.
 
Idag har vi haft tråkigt väder....regn och blåst.
Ett riktigt inneväder!
 
Jag har varit hemma, nästan hela dagen.
På eftermiddagen var jag hem till brorsan och dom på kaffe.
 
Det senaste timmarna har jag tillbringat framför tv:n, tillsammans med Hasse.
Vi har tittat på "Doobidoo" och "Skavlan".
Hasse valde att fortsätta att titta på tv:n.....fotbollsmatchen mellan Sverige - Portugal....
och jag valde att gå upp hit till datorn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0