Min kära och bästa vän........

 
Du var min bästa vän i så många, många år.....och nu är du borta.
 
Du fanns alltid vid min sida.....i skolan.....på fester och kalas.....hemma.....
vid promenader......ute på sjön.....på fotosafari......vid besök.......på semestern.....
på jobbet.....vid kräftfiske.....på shoppingturer......i tonåren....när jag var sjuk.....
på kryssningar.......i trädgården......ja, du var med mig överallt!
 
Jag saknar dig jättemycket!
 
Vi höll ihop i vått och tortt...... glädje och sorg.....natt som dag.....
i med- och motgångar......vardag som helg.....ja, jämt!
 
Det är så tomt utan dig nu!
 
Du kunde alltid trösta mig.....lugna mig.....hålla mig sällskap.....
glädja mig......tillfredsställa mig.....  ja, jag mådde så bra tillsammans med dig!
 
Utan dig känns dagarna så tunga och jobbiga!
 
Jag känner mig så ensam.....sorgsen......orolig.....förvirrad.....nervös...konstig.... utan dig.
 
Jag längtar efter dig!
 
Ändå så var det jag som valde bort dig......jag som svek dig....jag som ratade dig....
jag som övergav dig.....jag som vände dig ryggen.....
 
 
...... min kära vän Cigaretten.

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Bra skrivet mammsen!

Svar: Tack, Johanna! <3
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-10-02 @ 21:24:07
Postat av: Lina

Så starkt att du övergav den <3 <3 <3

Svar: Tack, Lina! <3
Men jag tar bara en dag i taget.....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-10-03 @ 08:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0