Nitlott.......

Idag på jobbet tappade jag all arbetslust när min nuvarande
chef talade om för mig vem som skulle bli min kommande chef.....
på grund av omorganisation.
Utan att gå in på detaljer, så kan man nog säga att jag fick en "nitlott"......
och just nu känns det ingen vidare.....
 
Efter jobbet var jag och hälsade på Teresa.
Det var trevligt!
 
Efter det åkte jag och Hasse upp till stan, Ludvika.
Jag skulle på kontroll hos diabetessköterskan.
Där drog jag då ingen "nitlott"......för alla "sockervärden" var bättre eller bra nu än
mot vad dom var förra gången jag var dit.....och så även blodvärdet.
Så det kändes bra!
 
Efter Ludvika var jag och Hasse hem till mina föräldrar på kaffe.
Nellie och Molly var också där, så då fick vi även umgås med dom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0