Trött......

Trots att vi har haft en fin höstdag idag, så har jag bara varit hemma.
Jag har haft en trött-dag idag..... då jag inte ha gjort något annat än vilat....och sovit.
 
Jag börjar även bli jävligt less på denna diet jag går på....då jag bara "får" och ska
dricka shakes (måltidsersättning)...... och ständigt vara hungrig och/eller sugen på något.
Så idag har jag "syndat" lite.
 
Jag är även trött på att kämpa mot röksuget som kommer och går....hela tiden.
Inatt drömde jag om att jag hade börjat smygröka och att det var så gott.
Så när jag vaknade imorse trodde jag på att jag hade börjat röka igen.....tills jag vaknade
till ordentligt och kom ihåg att jag hade bara drömt om det.
 
Ja, idag är jag nog trött och less på det mesta......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0