2 x Kalle........

Så var denna helg snart slut.
Usch, va fort en helg går.....
 
Johanna åkte tillbaka till Borlänge idag.
Känns väl så där...... men inte lika "hemskt" som första dagen hon "flyttade".
 
Mattias följde också med när Johanna skulle till Borlänge.
Då passade Mattias på....äntligen!..... att shoppa lite kläder åt honom på Kupolen.
Jag har tjatat på Mattias länge och väl på att han måste köpa nya kläder.
Men för tillfället har han ingen intresse av kläder och skor.....tyvärr.
 
Hmmmm..... jag kanske kommer att få ångra mitt tyvärr.....längre fram i tiden?
 
Tidigare ikväll har jag tittat på Moraeus och efter det på Kungen.
Programmet om Kungen var rolig att se.....för man fick se mycket
nya filmklipp på honom......från förr.....som jag inte har sett tidigare....vad jag minns i alla fall.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0