Dagens puckon.......

Det var ett tag sen som jag "utsåg" någon som hjälte eller pucko här på bloggen....
för det finns det gott om ....av båda sorterna.
Så idag väljer jag ut några PUCKON efter att ha lusläst Aftonbladet.
 
 
Först ut utser jag Strängnäs kommun till dagens pucko.
Dom ska dra ner på antal platser, närmare bestämt 24 st, på äldreboendet
Solvändan i Mariefred.
Detta innebär att gamla människor måste tvångsflyttas...mot sin vilja.
 
Det tycker jag är fördjävligt!!!
Låt våra äldre, som bland annat har varit med om att bygga upp vårt samhälle, få lugn och ro
på äldre dar!
Det förtjänar dom!!! Det behöver dom!!!!
 
Mariefred är inte ensam om att ställa till det för våra äldre....så puckon inom
äldrevården finns det gott om i vårat avlånga land.... i alla skikt....från botten och högst upp.
(Ja, det finns även hjältar).
 
Men ska det behöva vara så här!?!?!?!?
I dagens Sverige!?!?!?!?!?
 
Svar: NEJ!!!!!!!
 
Sverige ska ju vara så jävla duktiga på att ta hand om alla andra i världen.....inget fel i det...
men då ska man väl först ta hand om SITT EGET FOLK!!!! innan man hjälper andra..... eller?
 
 
Klicka här så kommer du direkt till artikeln som jag syftar på i detta inlägg.
 
 
 
 
Nästa pucko blir ALLA (ej de verkliga offren)  de som är inblandade i de "beställda och regisserade
våldtäkterna" som man kan beställa via datorn.
FYYYYY FAAAAAAAN VA VIDRIGT OCH HEMSKT!!!!!
 
Jag har inte läst hela artikeln....det räcker med rubriken och förtexten för att jag
ska tycka att det är hemskt, vidrigt, ofattbart, äckligt.....osv.
 
Är det verkligen pengarna som gör att folk ställer upp på att utföra sånna
här vidriga saker????
 
Pengarna gör nog mycket, men man måste nog också vara en sjuk, kall, empatilös,
vidrig, äcklig, samvetslös, idiot till människa!!!!
 
Hur kan man utsätta oskyldiga och hjälplösa barn för detta?
Ja, det finns väl ingen människa, oavsett ålder och kön, som ska behöva utsättas för detta....
Men barn kan ju inte skydda sig!
Barn är ju så naiva!
Dom har hela livet framför sig.... som i detta fall blir förstörda pga av att någon jävla idiot
vill se en våldtäkt som denna har "beställt"
 
VA!?!?!
Hur jävla sjukt är inte det???
Vad är det som händer i vårt samhälle?
När folk tappar förståndet, empatin, skuldkänslorna, moralen...osv....och dom kan
göra en massa sjuka, vidriga, hemska, äckliga, förbjudna, avskyvärda....osv... gärningar????????
 
 
Vill du läsa artikeln som jag syftar på, så klicka här.
 
 
Ja, det får räcka för idag.....innan jag fllyger upp i taket av ren ilska....och mitt
blodtryck åker upp till max.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0