En annorlunda upplevelse.....

Idag var jag med om en lite annorlunda.....rolig....häftig.... och cool grej.......om
man tänker efter lite.....
 
Nu vet jag att några av er, som läser denna blogg, kommer att tycka att jag överdriver nu....
och att min upplevelse idag var och är allt annat än häftig och cool.
Men det bjuder jag på!!!
 
Men sen vet jag också att det finns dom som tycker som jag.... till exempel
dom som var med mig om upplevelsen......och många där till som missade
våran upplevelse.
 
Jaha, undrar säkert några av er nu....vad är det hon dillar om nu då?
 
JO, så här va!
 
Efter frukosten, på jobbet idag, så gick jag och några till ut för att röka.
Någon började att prata om USA:s president, Obama...... bland annat att hans plan
skulle landa på Arlanda vid ca 10-tiden.
Kort efter det kommer ett stort flygplan flygandes förbi oss.
Och DÄR i planet satt USA:s president Obama!!!!
Närmare än så kommer jag aldrig att komma en president för USA....och i det
här fallet Obama.
Coolt va!?!?!?!
 
Nu undrar säkert många av er hur vi kunde vara så säkra på att det var just
Obamas plan som flög förbi oss?
 
Dels så stämde tiden in bra....med tanke på att han skulle vara framme i Arlanda vid 10-tiden.
Jag tror klockan var strax efter 9.30 när vi såg planet.
Sen på Aftonbladet kunde man gå in på en sida och se hur och var hans plan flög....och där
fick vi det verkliga beviset på att det var just hans plan.
Den hade flygit över Ludvika.....och den hade samma färger som planet vi såg.
 
Nå, vad tycker ni?
Är det inte en liten annorlunda och cool grej....eller???
 
 
Ja, nog om Obama och hans plan.
 
Idag har vi haft en varm och solig dag.
Det har varit hett i solen.....för hett.....för mig.
 
På eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan och dom.
Lina bjöd på kaffe och fika på deras bakgård.
Och fast jag satt under parasollet och i skuggan, så var det hett!
Till och med Lina, som i normala fall är en riktig fryslort, tyckte att det var för varmt.
 
Efter besöket hos brosan och dom, var jag hem och vände....i princip.
Sen drog jag iväg på ett nytt besök.
Den här gången besökte jag Anette.
 
När jag väl kom hem igen, så var det redan kväller.
Tiden går fort när man har roligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0