Halva dagen borta........

Idag var jag som sagt ledig från jobbet, och det behövdes.
Jag sov till klockan 11.30!!!
Visserligen var halva dagen borta, men jag behövde väl det......
 
Hasse har jag knappt träffat idag.....han har varit på språng hela dagen och kom
nyss hem.
 
Strax efter det att jag hade vaknat, åkte Hasse och Marko till Borlänge.
Dom skulle gå på Julas utförsäljning.
Dom fick köa länge för att komma in i affären, men det var inget emot vad dom fick stå och
köa till kassan..... och till sist tröttnade dom på att köa och valde att lämna butiken utan varor.
På hemvägen hämtade dom Johanna som skulle med hem över helgen.
 
När Johanna och Hasse kom hem, så hann Hasse inte vara hemma så länge förrens
han drog iväg igen. Den här gången skulle han hjälpa Lars....som även innebar att
Hasse har varit till Norberg en vända.
 
Själv har jag bara varit hemma.
Efter lunch kom Helena förbi här.
Hon hade med sig bananbakelser och biskvier som vi fikade på.
Det var MUMS!
Sen satt vi och pratade vid köksbordet i flera timmar.
Tiden den bara rusade fram och det var trevligt.
 
Nu ska jag och Johanna kolla på film, "Natrual Born Killers".
Det är en film som går på en filmkanal.
Hoppas att den är bra nu då!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0