Hämtat Johanna........

Idag har jag varit ledig från jobbet, och tur var väl det, för jag sov
ända till klockan 12.30!!!!
Jösses, vilken chock jag fick när jag tittade på väckarklockan!
 
När jag vaknat till, duschat och fixat iordning mig så åkte jag och
Hasse mot Borlänge för att hämta hem Johanna.
Men först stannade vi till vid brorsan och dom och plockade
upp Molly som skulle med oss.
 
Johanna hade ingen aning om att Molly skulle med oss, så det blev en
väldigt glad, rolig och trevlig överraskning för henne.
 
 
 
 
 
 
 
Johanna hade fått det mer ompysslat och mysigt i sitt rum med sina medhavda
personliga saker och ting.
Hon ska även spika upp lite mer saker på väggarna så att det blir mer mysigt.
 
Märks det att Johanna gillar färg och 60- och 70-tals inredning?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0